Last meal

Veckan på Cafét har gått otroligt bra! Har inte precis uppdaterat för att det finns inte så mycket att uppdatera om, samma sak varje dag och ingenting speciellt har hänt på jobbet egentligen. Börjar sådär sakta men säkert kunna precis allting där, så är det så att det kommer någo kunder som pratar engelska så tar jag över och sköter deras "beställning" och allting fungerar ganska långt felfritt. Har träffat lite flera arbetskamrater sen jag uppdaterade senast, och visade sig att bara en av dem kunde någolunda engelska. Men som sagt så har det funkat bra hittills så tror nog inte det blir någo problem fastän de inte kan engelska.
Bortsett från jobbet, så idag är jag, Marika, Roger och en annan finsk kvinna ut på "the last meal". Alltså, Marika och Roger åker hem imorgon/övermorgon och vi bestämde oss för att fara ut och äta en sista gång före jag blir ensam hit i Bilbao. Mysig liten plats i Casco Viejo som jag och Marika länge funderat på att besöka.
Tusen tack Marika för en fin tid tillsammans med dig här i Bilbao, det har varit helt super!
 


vet inte varför kvalitén blev så dålig på de här bilderna?

Kommentera här: