When something so good turns into something so bad

 Jag har inte vilja inse hur snabbt tiden faktiskt går. Jag intalar mig själv att jag är här ännu 2 månader, jag har hur mycket tid på mig som helst att göra allting jag velat göra. Men jag vaknade upp idag morse till alarmet som tjöt och frös till då jag insåg att idag är det redan 1 Mars, idag är det första dagen på sista veckan på restaurangen för nästa vecka börjar min tid på café/baren, sista veckan till det att jag gjort halva praktiken redan, sista hela månaden jag är här.. Jag mår illa, jag känner knutar i magen och nervositet i hela kroppen, inte vill jag fara härifrån?!
Fastän jag ännu har lite svårigheter att förstå att jag faktiskt är här efter all den tid som gått, så tänker jag försöka få ut så mycket som möjligt av den tid jag har kvar här. För som sagt, tiden har gått lite för fort och det är inte mycket annat man hunnit göra än jobba.
 
 

Kommentera här: