sinne, tänne

Sov igenom alarmen idag morse, ylläri? noei.
Fick inte sömn före närmare 5 tiden inatt så såg det som en självklarhet att jag skulle missa alarmet, därför hade jag flera alarm med några minuters mellanrum för att säkert vakna men sov oberoende igenom alla.
Var så slut att jag funderade faktiskt på att ringa in mig som sjuk till jobbet, men övertalades av mitt undrmedvetna att bäst är det ju att fara på jobb.. Före jobbet for jag via en park där Marika satt och hade det bra i solen och värmen. Hade det riktigt bra förän jag tvingade mig själv iväg på jobb.
Jobbet gick nu se sådär. Gått omkring och känt mig som en zombie hela dagen, och värmen gjorde saken definitivt inte bättre.. Jag som hoppades på att jag skulle ha ork och tid att kolla in hela karneval funderingen, men tyvärr så får jag väll ta det någon annan gång. I och för sig hade jag tid, men definitivt ingen ork..
 
 
 

Kommentera här: