Last but not least

Nu alltså var det sista dagen på Bistron, och ärligt sagt så var det lite svårt att hålla tillbaka tårarna. Inte bara för att det är sista dagen jag kommer att få jobba med de här underbara människorna utan för det också att jag insåg att jag bara har bara ungefär 3veckor kvar i spanien..
Veckorna som servitör här har varit äckligt tunga, men det har varit definitivt värt all stress, allt svett och alla tårar efter tunga arbetsdagar, haha
 
A huge thank you to all of the beautiful people I've been working with these past 5weeks, it's been nothing but amazing to work with you ♥
Tyvärr var bara en del av serveringspersonalen på plats så lyckades inte få en bild med alla på. Men de här människorna har jag alltså jobbat med nästan varje dag under min tid här. Och jo jag är medveten om att mina ögon är fast men det här var den mest seriösa bilden jag hittade.
 
Ett fint gäng vi har i köket också! Och bara för att jag vet att du läser det här i något tillfälle så "Hej Robin!" (x

Kommentera här: